Lenge siden sist

Nå er det lenge siden sist. Men snart kommer det oppdateringer. Boka har blitt anmeldt av Hanna Schanke (for Minerva), av Hjorthen og av Sondre (talspreson for Miljøpartiet De Grønne). Jeg skal såklart skrive en post om alle anmeldelsene her på bloggen, og svare ordentelig på alle motargumentene som folk har kommet med. Jeg har også tenkt til å skrive litt om The Millenium Villages. Men før jeg starter med all skrivingen skal jeg ta meg en tur til butikken, en joggetur, og kanskje se litt TV. Jeg håper dere alle, både meningsfeller og motstandere, nyter sommeren 😉

2 Responses to Lenge siden sist

  1. Trulte sier:

    Hva med å spare pengene til de neste generasjoner, når oljen etter hvert tar slutt?

    Istedet for å gi pengene til mislykkede prosjekter som ingen får noe særlig nytte av, eller rett i lomma på enkeltpersoner?

Legg igjen en kommentar

